بازی زندگی..............

L.o.v.e   G.a.m.e

عکس و شعر و مطالب عاشقانه

تاس بازی را میان دایره انداختم

                           صفر آمد باز هم این بار من می باختم



صفحه شطرنج را طی کرد سرباز غمت

                            مات شد قلبم،بهای عشق را پرداختم



تیر بودم منفعل من در کمان عزم تو

                           چون خودم را هم فدای یک هدف می ساختم



سرکش است اسب دلم افسار را پس می زند

                           از چنین بی ترس سوی مانعت می تاختم



اشتباهی گل زدی بر چارچوب آشنا

                            من تو را با این خطاها خوب تر بشناختم



داوری کردی تمام لحظه ها در زندگی

                             سوت پایان را ولی این بار من بنواختم 



نظرات شما عزیزان:

nooshin
ساعت16:02---7 بهمن 1392
خیلی وبلگ زیبایی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:,

] [ 1:58 ] [ Pourya 0020 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه